Kjøpsbetingelser Vilkår for kjøp online

Når du handler hos oss på Nordiska Galleriet, godtar du kjøpsbetingelsene våre. Det er derfor viktig at du leser vilkårene nøye før du gjennomfører kjøpet ditt. I det neste avsnittet finner du informasjon om hva som gjelder når du som forbruker handler på nettsiden vår www.nordiskagalleriet.no eller gjennom vår kundeservice. Du som kunde er selvfølgelig det viktigste vi har, og vi vil derfor gjøre betingelsene våre så gunstige for deg som overhodet mulig. For eksempel bruker vi prisgaranti på hele sortimentet vårt og tilbyr gratis frakt helt fram til fortauskanten for alle spesialbestillinger over 990 kr (NOK) i Norge*.


Generelle betingelser

Kjøpsbetingelsene gjelder når du som kunde handler av oss på www.nordiskagalleriet.no eller bestiller via vår kundeservice fra et annet sted. For å kunne handle må du akseptere disse kjøpsbetingelsene og godta at Nordiska Galleriet kan behandle og lagre personopplysningene dine. Ved å fullføre kjøpet godtar du våre kjøpsbetingelser.

Bedriftsinformasjon

Nordiska Galleriet Group AB (som inkluderer Aktiebolaget Nordiska Galleriet, Nordiska Galleriet Gøteborg, Länna Möbler AB og Aktiebolaget Olsson & Gerthel)

Nybrogatan 11
114 39 Stockholm
Organisasjonsnummer: 559032–9859

Kjøpsavtale

En avtale om kjøp inngås mellom deg som kunde (forbruker) og Nordiska Galleriet AB (forhandler) når du har gjennomført et kjøp og en ordrebekreftelse er sendt til den angitte e-postadressen. Ordrebekreftelsen betyr at vi har godkjent kjøpet og at det er utarbeidet en bindende avtale om kjøp. Bestillingen er knyttet til en betalingsforpliktelse.

For å plassere en bestilling på www.nordiskagalleriet.no eller gjennom vår kundeservice, må du være fylt 18 år. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med å bestille, er du alltid velkommen til å kontakte kundeservice på e-post: help@nordiskagalleriet.no eller telefon: 37 71 54 00.

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner, inkludert norsk moms for privatpersoner samt tollutgifter. Momssatsen kan variere mellom forskjellige produktgrupper, men er vanligvis 25 %. Eventuelle fraktkostnader vil bli lagt til, avhengig av hvilket fraktalternativ du velger når du bestiller. Se avsnittet om frakt og levering litt lenger nede.

Reservasjoner

Vi forbeholder oss retten til å gjøre trykkfeil i pris- og produktinformasjon eller i annen kommunikasjon. Vi forbeholder oss retten til kontinuerlig å endre informasjon og priser på alle varer i vårt sortiment og deretter korrigere feilaktig prissetting uten forvarsel. Vi forbeholder oss retten til å gjøre prisjusteringer, avslutte salg, lagerdifferanser, tekniske problemer, endringer i tekniske spesifikasjoner og eventuelle trykkfeil på nettsiden vår eller i våre annonser. Vi forbeholder oss retten til å kansellere feilaktige bestillinger. Alle kampanjer er gyldige så lenge det er nok varer på lager med mindre annet er spesifisert i beskrivelsen.

Prøver og bilder kan ikke garantere at produktets eksakte utseende og art blir gjengitt. Fargegjengivelsen kan variere mellom bilde og virkelighet, og for produktprøver kan bare prøven være veiledende. Prøver av naturlige materialer og spesielt stein med marmorering kan variere mer eller mindre mellom forskjellige materialstykker.

100 % prisgaranti

Å tilby design til riktig pris er en viktig del av vår filosofi, og derfor har vi 100 % prisgaranti. Opplegget er enkelt – hvis du finner den samme varen til en lavere pris hos en annen forhandler, matcher vi den. Alt for at du skal kunne føle deg trygg på at du alltid får en konkurransedyktig pris når du handler hos oss.

Prisgaranti på 100 % betyr at hvis du har funnet en vare til en lavere pris enn det vi selger den for, vil vi gi samme pris som en annan forhandler. Prisgarantien dekker alle forhandlere i Norden.

En forutsetning er at varen må være ekte, nytt, ikke inngå i en midlertidig kampanje og at det er et gyldig grunnlag. Vi må kunne verifisere at varen har nøyaktig samme design, materiale og størrelse osv. Den må selges gjennom en autorisert forhandler. Husk at prisen inkluderer tilsvarende fraktalternativer.

Gyldig dokumentasjon er for eksempel et gjeldende tilbud eller en direkte lenke til en annen forhandlers nettside der den lavere prisen vises, en klippet e-post gjelder ikke, men da må den originale e-posten videresendes. Prisgarantien dekker ikke tidligere/utløpte kampanjer. Merk at det er en kriminell handling å manipulere et dokument.

Husk å kontakte oss angående garantien før du kjøper, gjelder ikke allerede bestilte ordrer.

For å påberope en prisgaranti på 100 %, kan du (1) gå inn i en av våre butikker i Gøteborg eller Stockholm og vise gyldig dokumentasjon for en av våre selgere, (2) kontakte kundeservice via e-post help@nordiskagalleriet.no og skrive hvilken vare du ønsker å handle og sende med dokumentasjon, eller (3) Ring kundeservice på telefon: 37 71 54 00.

Betaling

Når du bestiller på nettsiden vår, kan du velge å betale med kort (Visa/Mastercard/American Express) og faktura (14 dager), delbetaling eller direkte betaling via Klarna. Når du betaler via Klarna, kan du se kjøpsbetingelsene, som du finner på www.klarna.com/no/vilkar/.

Når du bestiller via vår kundeservice via telefon eller e-post og bestillingen legges manuelt utenfor nettsiden, kan du velge å betale med faktura eller delbetaling (Klarna) eller foreta en betaling til vår Bankgiro med nummer 165–5190. Skriv alltid inn ordrenummeret ditt som referansenummer for overføring via Bankgiro.

Avbetaling og forskuddsbetaling

Når du legger inn en ordre via vår kundeservice som vi ikke har på lager, er det en spesialbestilling. For bestillinger over 10 000 NOK utføres en avbetaling på 50 % av den totale ordreverdien før vi aktiverer bestillingen og bestiller varene dine fra leverandøren. For spesialbestillinger under 10 000 NOK gjelder forskuddsbetaling.

Ved å betale avbetaling/forskuddsbetaling godkjenner du våre kjøpsbetingelser og samtykker til at navn og person- eller organisasjonsnummer samt kontaktinformasjon (telefonnummer og e-postadresse) registreres i kunderegisteret vårt.

En ordrebekreftelse vil bli sendt til deg av selgeren din via e-post. Ordrebekreftelsen er kjøpsbeviset ditt og må kanskje vises fram ved levering av varene dine eller ved en eventuell reklamasjon.

Sluttbetaling av ordren må skje før levering, men det er selvfølgelig mulig å betale hele beløpet på en gang.

Ordrebekreftelse

Når du har bestilt varene dine, sendes en bekreftelses-e-post til e-postadressen du oppga ved kjøp, som bekrefter at vi har mottatt bestillingen din. Denne ordrebekreftelsen fungerer også som din kvittering og kan være bra å spare på ved en eventuell kontakt med vår kundeservice.

Leveringstider

I sesonger med høyt trykk kan leveringstiden være lengre.

For bestillingsvarer er leveringstiden vanligvis lengre. Vær oppmerksom på at leveringstidene vi kommuniserer på nettsiden vår er estimater fra leverandørene våre og kan derfor endres. Husk at bestillingsvarer blir laget på bestilling etter dine spesifikke ønsker (f.eks. et valgt møbeltrekk på en sofa eller lignende), og det er først etter at leverandørenes fabrikker har mottatt bestillingen din at de kan returnere til oss med en omtrentlig leveringsuke.

Leveringstid kan også variere i løpet av året og variere mellom forskjellige produkter og merker. I perioder med høyt trykk i fabrikkene har leveringstiden en tendens til å være lengre enn normalt. Sommer og jul kan også påvirke leveringstiden, da noen fabrikker er stengt i perioder. Vi kan derfor aldri garantere leveringstider, da leveringstidene generelt er utenfor vår kontroll.

Når bestillingen din er utført og bekreftet av leverandøren, vil du bli kontaktet av oss med en estimert leveringsuke for akkurat din bestilling. Merk imidlertid at denne uken også kan endres.

Vi reserverer oss mot eventuelle forsinkelser i produksjonen fra leverandører, eller forsinkelser med speditører. Dette er omstendigheter vi ikke kan kontrollere. Vi streber imidlertid alltid etter at du som kunde skal motta varene dine innenfor det angitte estimerte intervallet.

Angrerett

I henhold til loven (2005: 59) om distanseavtaler og avtaler utenfor forretningslokaler har du som forbruker rett til å kansellere kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varene, men hos oss har du rett til å kansellere innen 30 dager fra leveringstidspunktet når du handler på www.nordiskagalleriet.no. Angreretten er gitt at varen din ikke er spesialbestilt spesielt for nettopp deg, eller at du har brukt/montert produktet, mer om unntak fra angreretten kan leses litt lenger nede.

Hvis en vare ikke er en ordrevare, dekkes den alltid av angreretten. Angreretten gjelder bare privatpersoner, ikke næringvirksomhet.

For at angreretten skal gjelde, må produktet returneres i uendret stand og i uskadet originalemballasje sammen med emballasjen det kom i. Produktet må ikke ha blitt brukt. Det er derfor viktig at du åpner pakken forsiktig slik at emballasjen eller produktet ikke blir skadet. I tilfeller der varen er forseglet, må den være ubrutt, og varen må ikke være montert. Hvis du ønsker å utøve din angrerett, kan du kontakte kundeservice før du returnerer en vare.

For små forsendelser som for eksempel detaljer og små bord- og vegglamper eller lignende der pakken veier maksimalt 10 kg og/eller er maks 150 cm lang på en av sidene, tilbyr vi gratis retur gjennom PostNord. Selvfølgelig gjelder det fortsatt at varen din må dekkes av angreretten i samsvar med våre kjøpsbetingelser. Hvis du ønsker å returnere en slik liten vare, kan du kontakte kundeservice for å motta en forhåndsbetalt returseddel og følgeseddel sendt til deg med instruksjoner om hvordan du går frem. Du må skrive ut følgeseddelen og legge den i pakken sammen med varen, og returlappen må være teipet på utsiden av pakken. Du leverer deretter returforsendelsen til nærmeste Postnord-representant.

Retur av mellomstore pakker som for eksempel en spisebordstol, gulv- eller taklampe eller lignende der pakken veier over 10 kg eller er over 150 cm lang på en av sidene kan returneres gjennom Posten/Bring hjemlevering eller ombud (avhengig av sted), returforsendelsen bestilles til samme adresse som leveransen ble gjort til. Hvis du ønsker å returnere en pakke, ber vi deg kontakte kundeservicen for å få en returseddel og følgeseddel sendt til deg sammen med ytterligere instruksjoner om hvordan du går fram for å bestille henting. Du skriver ut følgeseddelen og legger den i pakken med varen, og returlappen må være teipet på utsiden av pakken. Selvfølgelig gjelder det fortsatt at varen din må dekkes av angreretten i samsvar med våre kjøpsbetingelser.

Hvis du sender inn returen uten returseddelen din, må du likevel kontakte oss på forhånd for å motta en følgeseddel vi kan sende til deg. Returen må da sendes tilbake til vårt nettlager, returadressen er:

Nordiska Galleriet
c/o Logistsikksenter Oslo
0060 Oslo

Produktet er i kundens eie til vi har mottatt returen, derfor er det viktig at produktet ikke blir skadet under forsendelse. Pakk derfor pakken nøye. Kunden er ansvarlig for eventuelle skader under transport når varen sendes tilbake til oss. Vi anbefaler å sende sporbare pakker for din egen sikkerhet. Merk at returen må sendes direkte til vårt lager, ikke til et postombud. Kontakt nærmeste postombud for mer informasjon. Hvis du har spørsmål angående angrerett/retur, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice. Fraktkostnader og ekspedisjonsgebyrer for returforsendelsen står du som kunde ansvarlig for hvis du ikke har kontaktet oss før for å motta en forhåndsbetalt returseddel.

Unntak fra angreretten

Et unntak fra angreretten er hvis varen din er en bestillingsvare, dvs. den er spesialbestilt spesielt for deg og/eller produsert i henhold til dine spesifikke ønsker. Hvis varen din er definert som «bestillingsvare» betyr det per definisjon at den er spesialbestilt og produsert i henhold til din spesifikke bestilling. Alle varer som kalles «bestillingsvarer» dekkes dermed ikke av åpent kjøp eller bytterett med mindre annet er avtalt.

På leveringstidspunktet kan du som kunde selvfølgelig inspisere varen for å fastsette tilstanden og funksjonen, men hvis du har brukt eller montert varen og kastet eller ødelagt originalemballasjen, gjelder ikke angreretten. Det er derfor viktig at du åpner pakken nøye slik at emballasje eller varer ikke blir skadet. I tilfeller der varen er forseglet, må den være ubrutt, og varen må ikke være montert.

Angreretten gjelder bare privatpersoner, ikke næringsvirksomhet.

Hvis du har spørsmål angående angrerett eller returrett, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice. Du kan nå oss på e-post: help@nordiskagalleriet.no eller telefon: 37 71 54 00.

Refusjon

Ved et kansellert kjøp vil vi refundere det samme beløpet som du som kunde betalte for varen minus eventuelle returkostnader som ovenfor. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager fra dagen du returnerer varen til refusjonen er gjort. Nordiska Galleriet forbeholder seg retten til å vente med tilbakebetaling til vi har mottatt varen eller til du har vært i stand til å bevise at varen er sendt tilbake til oss. Refusjonen skjer via den samme betalingsmetoden som ble brukt på kjøpstidspunktet, med mindre annet er avtalt.

Hvis det viser seg, når vi får varen tilbake, at den er redusert i verdi på grunn av at du har brukt den eller håndtert den i større grad enn nødvendig for å fastsette varens egenskaper og funksjoner, har vi rett til å trekke dette fra refusjonsbeløpet.

Hvis du har brukt betalingsmetoden faktura eller delbetaling gjennom Klarna, er det viktig at du betaler fakturaen for å unngå eventuelle purregebyrer. Beløpet vil bli refundert når vi har mottatt og registrert returen til vårt nettlager.

Frakt og levering

Fraktmetodene som tilbys varierer avhengig av hvor omfangsrik bestillingen din er og hvor du er i Norge. Store møbler kan leveres på en pall av en valgt speditør.

Følgende gjelder for Norge

Hjemlevering skjer med vår partner Posten/Bring, som leverer hverdager på dagtid. Så snart varene dine er betalt for og klare til levering, vil vi sende dem fra oss. Du vil bli kontaktet av Posten/Bring for å bestille hjemleveringen. Varene leveres gratis til tomtegrensen/fortauskanten (ikke bæring) for spesialbestillinger over 990 NOK*.
*For postnummer 7740-9999 beregnes fraktkostnaden separat og vil vises i kassen før bestillingen bekreftes.

Posten ombud kan velges for små til mellomstore pakker. Ulike leveringspunkter kan ha forskjellige begrensninger på størrelsen på pakkene. Hvis forsendelsen er for stor for leveringsstedet ditt, oppdateres leveringsmetoden automatisk til Posten/Bring Hjemlevering (dagtid).

Kontakt skjer vanligvis via SMS. Ikke glem å ta med legitimasjon til postombudet for henting av pakker.

For levering utenfor Norge gjelder følgende:

Vi kan levere til alle land innen EU. Frakt legges til avhengig av land og betales av deg som kunde. Kontakt oss for mer informasjon og for å få hjelp til å bestille.

For resten av verden gjør vi vårt ytterste for å oppfylle dine leveringskrav. Kontakt oss for ytterligere informasjon og bestilling.

For leveranser utenfor Sverige tilkommer fraktkostnader samt eventuelle import- og tollgebyrer. Disse betales alltid av deg som kunde.

Endre leveringsadresse

Du kan oppdatere leveringsadressen din til varen forlater lageret vårt. For å endre adresse kreves BankID på mobiltelefon. Etter at forsendelsen har forlatt vårt lager, kan vi ikke oppdatere leveringsadressen. For frakt med PostNord er det mulig å oppdatere leveringsadressen mot en kostnad på 200 NOK .

Uinnløst pakke og mottak av levering

Du som kunde er ansvarlig for at det er en mottaker som kan godkjenne leveransen til avtalt leveringstid. Hvis du ikke er på stedet for å motta leveransen, vil det medføre kostnader for oss, som vi forbeholder oss retten til å belaste deg for. For eksempel, hvis du som kunde ikke hentet varen din fra leveringsstedet til tross for påminnelser, ikke var tilgjengelig for å motta leveransen eller kunne nås på det angitte telefonnummeret, oppga feil informasjon med navn, adresse eller kontaktinformasjon, eller hvis du nektet å motta leveransen.

Pakken din ligger normalt på postkontoret i 14 dager før den sendes tilbake til vårt lager. Hvis en uinnløst pakke returneres til oss, vil du bli belastet et gebyr på NOK 200 som vil bli trukket direkte fra det refunderte beløpet. Hvis varen din ikke er dekket av angreretten og ikke er godkjent for retur av oss, vil vi kontakte deg for et nytt leveringsforsøk på varen din.


Transportskader

Vi er ansvarlige for skader som har oppstått under transport eller levering til deg som kunde. Når du mottar leveransen, er det ditt ansvar som kunde å sjekke om pakken er skadet før du signerer følgeseddelen. Sjekk alltid forsendelsen nøye umiddelbart etter levering. Undersøk ytre og indre emballasje og kartonger eller annen emballasje der varene ankom. Hvis pakken eller varen din er skadet, må dette noteres direkte på følgeseddelen og dokumenteres med bilde og tekst.

Hvis du har mottatt en levering som på noen måte har skade på emballasjen eller varene, er det viktig at du dokumenterer dette i tekst og bilde samtidig. Ta følgende bilder: 1. ytre og indre emballasje, 2. medfølgende fraktbrev fra transportøren, 3. varen du mottok. Beskriv saken din og send bildene til kundeservice vår på help@nordiskagalleriet.no innen 24 timer etter at du mottok varen. Dette vil hjelpe oss med å håndtere saken raskere.

Oppbevar originalemballasjen som produktet kom i. Produktet må ikke brukes før videre varsel.

Reklamasjon

I henhold til Forbrukerkjøpsloven (1990: 932) har du som kunde rett til å reklamere på produksjonsfeil (skjulte mangler) innen 3 år etter at du har mottatt produktet. Retten til å reklamere gjelder originalfeil, ikke feil som har oppstått som et resultat av uforsiktig håndtering, håndtering av feil, slitasje eller at vedlikeholdsinstruksjoner ikke er fulgt.

Reklamasjon på en synlig feil må komme med en gang når du oppdager feilen eller innen rimelig tid. Innen 2 måneder fra leveringstidspunktet anses alltid innen rimelig tid. Nordiska Galleriet er ikke ansvarlig for mangler i produktet som har oppstått som et resultat av uforsiktig håndtering eller at vedlikeholdsinstruksjoner ikke er fulgt. Emballasjen må lagres og dokumenteres.

Hvis du ønsker å reklamere på et produkt, kan du kontakte vår reklamasjonsavdeling. For å lette behandlingen av saken din ber vi deg sende et kvitterings-/bestillingsnummer, navn og kontaktinformasjon, hvilken artikkel den gjelder for, bilder av feilen og en kort beskrivelse til e-post: help@nordiskagalleriet.no .

Minimum 3 års garanti

Alle varene vi selger dekkes av en garanti som utstedes av våre produsenter. Garantiperioden varierer mellom forskjellige produkter og merker, men er alltid minimum 3 år. Kontakt oss hvis du vil vite mer om garantien på nettopp dine varer.

Naturlig materiale

Mange av varene vi selger er laget av naturlige materialer som stein, tre, skinn, metall og mer. Naturlige materialer varierer ofte i utseende, størrelse og struktur fra produkt til produkt, noe som er helt naturlig. Dette inkluderer blant annet kvister, korn, fargevariasjoner, strukturelle forskjeller, marmorering, kalkstein, sandkasser, merker og arr i naturskinn og så videre. Disse naturlige variasjonene er egenskaper som designeren ofte har til hensikt å opprettholde eller på annen måte forbedre som en del av designet og ikke utgjør en gyldig grunn for reklamasjon.

For at naturlige materialer skal opprettholde god kvalitet over tid, må vedlikeholdsrådene vi gir ved kjøp og på nettsiden følges. I tilfelle skade og slitasje som følge av at disse instruksjonene ikke følges, forbeholder Nordiska Galleriet seg retten til å nekte en reklamasjon.

Avbryt et kjøp av en bestillingsvare

Hvis du ønsker å kansellere et allerede gjennomført kjøp av en spesialbestilt vare, vil vi selvfølgelig hjelpe deg med å kansellere kjøpet så langt vi kan. Dette bør gjøres innen 24 timer fra bestillingstidspunktet for å sikre at vi ikke har hatt tid til å videresende spesialbestillingen din til leverandøren. I noen unntakstilfeller kan det være mulig å kansellere kjøpet ditt selv etter 24 timer, men bare forutsatt at vi igjen kan kansellere kjøpet fra leverandøren, som det ikke er garantier for. Hvis det medfører kostnader for oss å avbryte etter at produktet har begynt å produseres, forbeholder vi oss retten til å trekke dette fra det refunderte beløpet, f.eks. ved å beholde hele eller deler av den betalte forskuddsbetalingen.

Vi garanterer ikke leveringstider, men formidler bare leverandørens omtrentlige leveringstid. Leveringstid varierer og er basert på hvor mye en leverandør har å gjøre i fabrikken sin til enhver tid. Det at leveransen tok lengre tid enn estimert, er vanligvis ikke en akseptabel grunn til å kansellere et kjøp.

Force majeure

Vi vil alltid gjøre alt som står i vår makt for at du som kunde skal få varene dine levert. Men Nordiska Galleriet kan ikke ta ansvar for forsinkelser som følge av ekstraordinære hendelser eller omstendigheter som er utenfor vår kontroll, og som vi ikke med rimelighet kunne ha forutsett eller overvunnet uten økonomiske tap. Dette inkluderer blant annet naturkatastrofer, streiker, kriger, opptøyer, blokkeringer, myndighetsintervensjon, branner, eksplosjoner, boikotter og andre force majeure-lignende omstendigheter som påvirker forsinkelser hos leverandører og/eller levering.

Integritetspolicy – GDPR

Vi i Nordiska Galleriet ønsker at du som kunde skal kunne føle deg trygg på at vi behandler dine personopplysninger med største forsiktighet og respekt. Vi verdsetter beskyttelsen av personopplysninger og overholder gjeldende personopplysningslovgivning (EU) 2016/279 og den generelle personvernforordningen (GDPR).

Nordiska Galleriet Group AB, Nybrogatan 11, 114 39 Stockholm, organisasjonsnummer: 556032–3189 er ansvarlig for behandlingen av dine personlige data når du handler i vår fysiske butikk eller på vår nettside www.nordiskagalleriet.no .

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere personvernreglene når som helst.

Personlig informasjon

Personopplysninger er informasjon som skiller en identifisert eller identifiserbar fysisk person. Dette kan for eksempel være navn, personnummer, adresse, telefonnummer, e-post, IP-adresse, nettleserinnstillinger eller bilder. Ved å handle på nettstedet vårt eller i den fysiske butikken vår godtar du at vi håndterer og lagrer din personlige informasjon.

Du har når som helst rett til å be om et utdrag av hvilke personlige data vi har lagret om deg. Du kan gjøre dette gratis en gang i året ved å be om et skriftlig utdrag fra vår kundeservice via e-post: help@nordiskagalleriet.no.

Du har også rett til å kreve at vi korrigerer feil informasjon eller sletter dine personlige data når som helst.

Formålet med lagring av personopplysninger

Logg inn

Logg inn på din side for å se bestillinger og kontoopplysninger.

Logg inn med Facebook
eller
Åpningstider Service Team
Ta kontakt via telefon, e-post eller chat for å få svar på spørsmålene dine når det gjelder et produkt eller for å få hjelp med innredning.
Mandag 08:00 - 22:00
Tirsdag 08:00 - 22:00
Onsdag 08:00 - 22:00
Torsdag 08:00 - 22:00
Fredag 08:00 - 18:00
Lørdag 10:00 - 18:00
Søndag 10:00 - 22:00
Åpningstider butikker
Stockholm
Nybrogatan 11
114 39 Stockholm
Man-Fre 10:00 - 18:00
Lørdag 10:00 - 17:00
Søndag 11:00 - 16:00
Göteborg
Flöjelbergsgatan 20A
431 37 Mölndal
Man-Fre 10:00 - 19:00
Lør-Søn 11:00 - 17:00